Search
Close this search box.
Search

Είσοδος σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από τη μπροστινή πόρτα

Πριν 6 έτη

Από σήμερα, Δευτέρα 2 Ιουλίου, έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία το μέτρο υποχρεωτικής εισόδου των επιβατών σε όλα τα Λεωφορεία και Τρόλεϊ από την μπροστινή πόρτα ώστε να επικυρώνουν τα ηλεκτρονικά τους εισιτήρια μπροστά στον οδηγό.

Αυτό μαζί με την αύξηση των ελέγχων εισιτηρίων μέσα στα οχήματα από τους ελεγκτές είναι δύο μέτρα που ετοιμάζει ο ΟΑΣΑ για να αποφύγει την εισιτηριοδιαφυγή.
Ωστόσο το μέτρο αυτό φαίνεται να βρίσκει απέναντι τους οδηγούς, οι οποίοι θεωρούν ότι δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί, αφού στην παρούσα φάση θα έχει ως αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια και την ταλαιπωρία των επιβατών.

Με επιστολή του το Συνδικάτο Εργαζομένων και θυγατρικών εταιρειών ΟΑΣΑ κάνει λόγο για «μία αιφνίδια, δίχως προγραμματισμό και χωρίς συνεννόηση απόφαση».

«Εμείς ως εργαζόμενοι που σεβόμαστε τους επιβάτες και στοχεύουμε στην ασφαλή και όσο γίνεται πιο αξιόπιστη συγκοινωνία , δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες, δεν θα τους ταλαιπωρήσουμε επειδή το θέλετε εσείς, αλλά ούτε θα μετατραπούμε εμείς οι οδηγοί ξανά σε «πολυμηχανήματα» των προχειροτήτων σας», αναφέρεται στην επιστολή, η οποία καταλήγει: «Σας καλούμε για την άμεση άρση της απόφαση σας».

Επίσης, σε blog που διαθέτουν οι οδηγοί, αναφέρουν ότι σε περίπτωση που οι αρμόδιοι είχαν προχωρήσει σε σχετική μελέτη για το μέτρο, θα καταλάβαιναν ότι η εφαρμογή του είναι αδύνατη.
«Αν πάρουμε παράδειγμα την οδό Δροσοπούλου ο οδηγός θα πρέπει να πλαισιώσει την μπροστινή πόρτα στο πλήθος του κόσμου που πρέπει να επιβιβαστεί επομένως είναι αδύνατη η αποβίβαση καθώς στην συγκεκριμένη οδό παρόλο που υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες ανοίγουν μόνο δύο πόρτες. Το ίδιο συμβαίνει στην συντριπτική πλειοψηφία των στάσεων οι οποίες είναι γεμάτες εμπόδια», αναφέρουν αρχικά και συνεχίζουν:

Φωτογραφίες που δίνουν στη δημοσιότητα οι οδηγοί για να αποδείξουν πόσο δύσκολο είναι να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο
«Να μην ξεχάσουμε τις στάσεις που είναι δίπλα σε φανάρια και σε διασταυρώσεις, με την εφαρμογή του μέτρου »είσοδος από εμπρός» το λεωφορείο θα πρέπει να σταθμεύσει αρκετά μέτρα πιο πίσω και να προκύψουν ατυχήματα κατά την επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών, καθώς όλα αυτά αυτή τη στιγμή ελέγχονται από τον οδηγό που σταθμεύει το λεωφορείο ανάλογα με τα εμπόδια τραβώντας το λεωφορείο όσο εμπρός ή πίσω χρειάζεται για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση».

Φωτογραφίες που δίνουν στη δημοσιότητα οι οδηγοί για να αποδείξουν πόσο δύσκολο είναι να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο:

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.