Search
Close this search box.
Search

Η κατανομή της διαφημιστικής πίττας στα ΜΜΕ

Πριν 7 έτη

Την πιστή τήρηση της νομοθεσίας στην κατανομή της διαφημιστικής κρατικής δαπάνης από τους φορείς και Οργανισμούς του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα εφιστά η εγκύκλιος του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεποικινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά που αναρτήθηκε στην Διαύγεια.

Με την εγκύκλιο που εστάλη σε Υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες ,Οργανισμούς του δημοσίου κλπ δίνονται οδηγίες για τις διαδικασίες και τις προϋποθέσεις έγκρισης και χορήγησης της διαφημιστικής κρατικής δαπάνης η οποία θα κατανέμεται ετησίως σε αναλογία 30% προς τα περιφερειακά μέσα ενημέρωσης και 70% στα πανελλαδικά μέσα ενημέρωσης.

Όπως ορίζεται στην εγκύκλιο οι φορείς του Δημοσίου οφείλουν να καταθέτουν στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής εμπρόθεσμα προς έγκριση τα ετήσια προγράμματα επικοινωνιακής προβολής αλλά και τα ετήσια απολογιστικά στοιχεία τους για να λάβουν έγκριση χωρίς την οποία η υλοποίηση των σχετικών δαπανών και προγραμμάτων καθίσταται αδύνατη.

Αναφορικά με τα ειδησεογραφικά σάιτ αυτά θα λαμβάνουν κρατική διαφήμιση μόνον εφόσον πιστοποιούνται από τη γενική γραμματεία ενημέρωσης και ενταχθούν στο μητρώο διαδικτύου που έχει συσταθεί. Μέχρι σήμερα έχουν υποβάλει αιτήσεις 400 ιστοσελίδες ποικίλου περιεχομένου (εκπροσωπούνται από φυσικά πρόσωπα η εταιρείες) και πιστοποίηση έχει δοθεί σε 195. Απαραίτητη προϋπόθεση για πιστοποποίηση είναι μια ειδησεογραφική ιστοσελίδα να έχει ΑΦΜ, να δηλώνεται η μετοχική της σύνθεση, να διαθέτει απασχολούμενο προσωπικό κλπ.Στα 195 ειδησεογραφικά σάιτ που πιστοποιήθηκαν -η διαδικασία παραμένει ανοιχτή και για άλλα- το απασχολούμενο προσωπικό ξεπερνά τα 1000 άτομα εκ των οποίων οι μισοί είναι δημοσιογράφοι με σχέσεις εξαρτημένης εργασίας και έργου.

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.