28.10.2020    19:20

Θεματικό πάρκο προσφέρει εξ αποστάσεως εργασία από ρόδα λούνα παρκ

Ένα θεματικό πάρκο στην Ιαπωνία προσπαθεί να προσελκύσει επισκέπτες προσφέροντας ένα «πακέτο» εξ αποστάσεως εργασίας, που περιλαμβάνει μια ώρα σε ένα μοναδικό εργασιακό χώρο: ένα βαγόνι στη ρόδα του λούνα παρκ.

Το λούνα παρκ Yomiuriland, το οποίο βρίσκεται μόλις 30 λεπτά από το Τόκιο, λάνσαρε ένα πακέτο «χώρου εργασίας σε λούνα παρκ» για όσους επιθυμούν μια αλλαγή από την εργασία στο σπίτι.

Περιλαμβάνει ένα «γραφείο» δίπλα στην πισίνα, με τραπέζι, καρέκλα πρίζα και πρόσβαση σε wifi, με μόλις 14 ευρώ ανά άτομο ή 28 ευρώ ανά ζεύγος την ημέρα.

Όμως, το πιο δελεαστικό μέρος του πακέτου είναι η κράτηση διάρκειας μίας ώρας στον τροχό του πάρκου. Οι επισκέπτες μπορούν να εργαστούν από ένα «βαγόνι» που έχει πρόσβαση σε wifi, ενώ απολαμβάνουν τη θέα κατά τη διάρκεια τεσσάρων κύκλων με τη ρόδα.

Ρόδα
Η ρόδα του Yomiuriland. © Shutterstock

Αφού ολοκληρώσουν την εργασία τους, οι επισκέπτες μπορούν να «εκμεταλλευτούν» πλήρως τα υπόλοιπα παιχνίδια, τις βόλτες και τα ζεστά λουτρά του πάρκου (αν και μερικά από αυτά κοστίζουν επιπλέον).

Τα πρωτότυπα πακέτα θα είναι διαθέσιμα από αύριο, 15 Οκτωβρίου, ενώ οι χώροι εργασίας θα είναι ανοικτοί από τις 9 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.

Δεν είναι μόνο το ιαπωνικό θεματικό πάρκο, που «αναγκάζεται» να γίνει δημιουργικό κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Τον Αύγουστο, το Greenland, ένα πάρκο στο Κουμαμότο της ανατολική Ιαπωνίας, ανακοίνωσε ότι θα υιοθετούσε μια καινοτόμο προσέγγιση, δίνοντας αυτοκόλλητα διακοσμημένα με κραυγές στους επισκέπτες, προκειμένου να τα κολλήσουν στις μάσκες τους.

Η ιδέα ήταν να δοθεί στους επισκέπτες του πάρκου ένας τρόπος να εκφράσουν την απόλαυση τους χωρίς να χρειάζεται να καταφύγουν σε κραυγές η επευφημίες.

Παράλληλα, ένα καφέ σε έναν ιαπωνικό ζωολογικό κήπο, ενθάρρυνε την κοινωνική αποστασιοποίηση γεμίζοντας το χώρο του με λούτρινα Καπιμπάρα – γιγαντιαία τρωκτικά που προέρχονται από τη Νότια Αμερική.

Τα παιχνίδια τοποθετήθηκαν σε καρέκλες γύρω από τα τραπέζια της καφετέριας, με τους πελάτες να αναγκάζονται να κάθονται πιο μακριά ο ένας από τον άλλο, διατηρώντας έτσι την απαραίτητη απόσταση των δύο μέτρων.

με πληροφορίες από Independent