Εκατοντάδες τουρίστες συγκεντρώθηκαν την Τρίτη το βράδυ στην Fontana di Trevi στη Ρώμη για να παρακολουθήσουν από κοντά το νερό να τρέχει και πάλι στο διάσημο σιντριβάνι μετά την ανακαίνιση αξίας δύο εκατομμυρίων ευρώ που κατέβαλε ο οίκος μόδας Fendi.
Οι τουρίστες περίμεναν για ώρες με τα iPads και τα κινητά τους τηλέφωνα προκειμένου να τραβήξουν selfies δίπλα στο διάσημο σιντριβάνι που έγινε γνωστό από μια σκηνή της ταινίας «La Dolce Vita» του Φεντερίκο Φελίνι.
Το σιντριβάνι, ηλικίας σχεδόν 300 ετών, επισκέπτονται εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Η κακή του κατάσταση έγινε γνωστή το 2012, όταν μικρά κομμάτια του άρχισαν να πέφτουν εξαιτίας του ιδιαίτερα σκληρού χειμώνα.
Μια ομάδα 26 συντηρητών ανέλαβε την αποκατάσταση του μνημείου καθώς και τον καθαρισμό του. Επίσης, επισκεύασαν ρωγμές ενώ ενισχύθηκε με χαλύβδινα τμήματα για την αποφυγή επανάληψης του επεισοδίου το 2012, όταν αποκόπηκαν κομμάτια του σιντριβανιού.
Το νερό άρχισε και πάλι να κυλά από την βάση της κρήνης ενώ ο νέος φωτισμός αναδεικνύει την αστραφτερή Μπαρόκ πρόσοψή του.
Τα έργα συντήρησης καλύφθηκαν από τον ιταλικό οίκο μόδας Fendi, που ιδρύθηκε ως επιχείρηση δερμάτινων ειδών στην Ρώμη το 1920 και τώρα αποτελεί μέρος του γαλλικού οίκου LVMH.
Η συμφωνία για την αποκατάσταση του μνημείου περιλαμβάνει την τοποθέτηση μιας διαφημιστικής πινακίδας κοντά στο σιντριβάνι για τέσσερα χρόνια.