-->
19.01.2021

Μόνο στο 15minutes: Όλα για τη διαφήμιση – Έθαψαν την έρευνα για τα σούπερ μάρκετ

Για να ξέρετε τι ακριβώς συμβαίνει, σας ενημερώνω εγκύρως ότι τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια έθαψαν στην κυριολεξία την επιστημονική έρευνα που καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο συνωστισμός στα σούπερ μάρκετ, είναι ο υπ’ αριθμόν ένας κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού και έχει εκτοξεύσει στα ύψη τα κρούσματα κορωνοϊού. Ενώ στην Αγγλία έχει αρχίσει μια δημόσια διαβούλευση και λαμβάνονται σκληρά μέτρα στην Ελλάδα, οι καναλάρχες για να μην χάσουν τη διαφήμιση λογόκριναν την έρευνα. Αντίθετα εδώ στην Ελλάδα κάποιοι μιλάνε για τα Μέσα Μεταφοράς, μιας και είναι εύκολος στόχος και καμία έρευνα δεν δείχνει ότι είναι στις πρώτες θέσεις στην κλίμακα υπερμετάδοσης του νέου κορωνοϊού.


Διαβάστε επίσης