29.09.2020    17:01

Νέα αναβολή στη δίκη Κορκονέα: Τι απαντά ο κατηγορούμενος στον Κούγια

Στις 25 Απριλίου ορίστηκε η νέα ημερομηνία της δίκης του ειδικού φρουρού Επαμεινώνδα Κορκονέα, ο οποίος δολοφόνησε τον 15χρονο Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο.

Η δίκη οδηγήθηκε σε νέα διακοπή από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο της Λαμίας, αίτημα που κατατέθηκε από τους νέους συνηγόρους του Κορκονέα, τους οποίους όρισε αυτεπάγγελτα το δικαστήριο μετά την αποχώρηση του Αλέξη Κούγια από την υπεράσπιση του κατηγορουμένου. Οι κ.κ. Ανδρούλα και Καραφέρη ζήτησαν από το δικαστήριο χρόνο προκειμένου να προετοιμάσουν την υπερασπιστική γραμμή του πελάτη τους, αίτημα που έγινε δεκτό.

Τονίζεται δε, πως κατά τη διάρκεια συζήτησης του αιτήματος, ο εισαγγελέας Εφετών κ. Β. Χανής, διαπίστωσε σημαντικές καθυστερήσεις στην εκδίκαση της δίκης και επεσήμανε τη σημασία της επιτάχυνσης των διαδικασιών.

Με την ανακοίνωση της απόφασης της διακοπής της δίκης ομάδα αντιεξουσιαστών, που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο της Λαμίας, όπου και είχαν αναρτήσει πανό, ξέσπασαν σε συνθήματα εναντίον του κατηγορουμένου.

Από την πλευρά του ο Επαμεινώνδας Κορκονέας, έδωσε τη δική του απάντηση στον πρώην πλέον συνήγορό του, κ. Αλέξη Κούγια, διαψεύδοντας με επίσημη δήλωσή του, τους ισχυρισμούς είχε καταθέσει.

Συγκεκριμένα, η δήλωσή του ανέφερε ότι μόλις πληροφορήθηκε «το θάνατο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου εξέφρασα τη βαθύτατη οδύνη και ειλικρινή μου θλίψη για την απώλεια της ζωής του νεαρού μαθητή», γεγονός που αιτιολογεί κατά τον ίδιο και την προσπάθεια που καταβάλλει για να αποδειχθεί ότι ο θάνατος του Γρηγορόπουλου οφείλεται σε «τραγική συγκυρία και όχι στην ανθρωποκτόνο βούληση», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Αυτή η συγνώμη υπήρξε ειλικρινής πηγαία και αμετάκλητη» επισημαίνει ο κατηγορούμενος, ενώ αναφορικά με την δήλωση, που κατέθεσε ο Αλέξης Κούγιας, τονίζει ότι «είναι απολύτως ανακριβή τα περί δήθεν άρνησής μου να ζητήσω συγγνώμη από ένα δεκαπεντάχρονο αντιεξουσιαστή. Κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο να πράξω αφού αντίκειται στις αρχές και τις αξίες μου με βάση τις οποίες η ανθρώπινη ζωή είναι αγαθό απόλυτο και δεν επιδέχεται καμία απολύτως διάκριση».