-->
19.01.2021

Τσαμάζ κατά ΕΕΤΤ: Θέλουμε να κάνουμε προσφορές στους πελάτες μας και δεν μας αφήνουν!

Δίκαιη και διαφανή ρύθμιση από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) ζήτησε με έμφαση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ ο οποίος περιέγραψε την ανεξάρτητη αρχή ως ένα «γραφειοκρατικό σύστημα» που δημιουργεί προσκόμματα στις επενδύσεις απλώς και μόνον για να συντηρείται και να διαιωνίζεται.

Όπως είπε, σε ενημέρωση των εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης, για κάθε μια προσφορά προς τους καταναλωτές του ΟΤΕ η ΕΕΤΤ πρέπει να δίνει 35 – 50 εγκρίσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο ΟΤΕ να μην μπορεί να δώσει έγκαιρα φθηνότερες υπηρεσίες προς τον καταναλωτή. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέφερε τον Σεπτέμβριο εκκρεμούσαν 425 εγκρίσεις που αφορούσαν τιμολογιακά πακέτα με το μέσο όρο για τις εγκρίσεις να είναι 4 μήνες.

Ο ΟΤΕ ζητεί να ρυθμίζεται ως προς τη λιανική του εκ των υστέρων και όχι εκ των προτέρων όπως σήμερα, καθώς όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαμάζ «δεν είναι δυνατόν να ζητάμε έγκριση για κάθε προωθητική ενέργεια. Αρνούμαστε να παραδώσουμε τα κλειδιά του ΟΤΕ στην ΕΕΤΤ.  Δεν είναι δυνατόν να ζητάμε έγκριση για χριστουγεννιάτικα πακέτα και να λαμβάνουμε την έγκριση το Πάσχα…»

Ο επικεφαλής του ΟΤΕ πρόσθεσε πως έχει καταθέσει τις απόψεις της επιχείρησης με αναλυτικό υπόμνημά του τόσο στον πρόεδρο της ΕΕΤΤ όσο και στον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκο Παππά, χωρίς πάντως να αποκαλύψει την αντίδρασή τους.

Γενικότερα ο κ. Τσαμάζ εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι η Ελλάδα ξεπερνά τα προβλήματα και έρχονται καλύτερες μέρες. «Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα προχωρήσουν και επενδύσεις οπότε το κλίμα θα γίνει θετικότερο».


Διαβάστε επίσης