Search
Close this search box.
Search

Μητέρα αστυνομικού: Μίλησα με την εγγονή μου πριν την σκοτώσει ο γιος μου

Πριν 8 έτη

Η μητέρα του αστυνομικού περιγράφει στο LiveNews την τελευταία συνομιλία που είχε με την μικρή εγγονή της. Τίποτα δεν προμήνυε το κακό που θα έβρισκε την οικογένεια.

Η γυναίκα έχασε μέσα σε μια στιγμή το εγγονάκι της αλλά και τον γιο της που αυτοκτόνησε μετά το έγκλημα

«Ήθελε να χωρίσει αλλά δεν ήθελε να αποχωριστεί το παιδί του» λέει μεταξύ άλλων η χαροκαμένη γιαγιά

Μέσα σε μια τραγική στιγμή, η γυναίκα αυτή έχασε την εγγονούλα της από τα χέρια του ίδιου της του γιου. Του αστυνομικού, που σκότωσε γυναίκα, παιδί και πεθερά στους Αγίους Αναργύρους και αμέσως μετά έβαλε τέλος και στη δική του ζωή.

Μέσα στο θρήνο της, η ηλικιωμένη μίλησε στην εκπομπή LiveNews, περιγράφοντας το τελευταίο τηλεφώνημα που είχε με την εγγονούλα της.

«Μου έβαλε την κοπελίτσα να μιλήσουμε, να την ακούσω. Και τώρα δε θα ξανακούσω τίποτα. Καλά ήταν στην ομιλία του. Δεν μου είπε τίποτα… Τίποτα παιδί μου δεν κατάλαβα. Αν καταλάβαινα, δε θα γινόταν αυτό. Τίποτα, τα πήραν όλα κοντά τους».

Ακόμα δε μπορεί να πει και η ίδια με σιγουριά, τι ήταν αυτό που οδήγησε στην οικογενειακή τραγωδία. Ήξερε όμως, ότι το ζευγάρι δεν τα πήγαινε καλά το τελευταίο διάστημα.

«Όχι δεν είναι το παιδί μου τέτοιο. Ήξερα κι εγώ τι παιδί έχω. Ξέρω ότι ήταν η πεθερά του πολύ ιδιότροπη. Η κοπέλα (σύζυγος) τώρα τελευταία πρέπει να πήγε με την μάνα. Το παιδί μου όμως εμένα δε μου είπε κάτι. Από αλλού το έμαθα εγώ. Να χωρίσουν ήθελε αλλά το παιδί το δικό μου ήταν τρελό για το παιδί του. Δε μπορούσε να το δώσει το παιδί του».

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.