Οι αρνητικές εξελίξεις στην ελληνική αλυσίδα σουπερ μάρκετ Μαρίνόπουλος προκάλεσαν ένα τσουνάμι προσφορών και εκπτώσεων σε μια γκάμα προϊόντων που βρίσκονται στα ράφια του σουπερ μάρκετ.
Οι καταναλωτές «κυνηγούν» τις ευκαιρίες σε προϊόντα οικιακής χρήσης, αλλά και σε άλλες κατηγορίες που να σημειωθεί φθάνουν έως και το 70%.
Είναι εμφανείς οι ελλείψεις σε προϊόντα και πολλά ράφια είναι άδεια, ενώ όσα είναι γεμάτα καλύπτονται από ένα προϊόν, καθώς δεν υπάρχει η ποικιλία.
Στα καλοκαιρινά είδη, οι προσφορές φθάνουν έως το 50% και στα τυροκομικά φθάνουν στο 20%. Η πλειονότητα των καταστημάτων παραμένουν ανοικτά.
Σύμφωνα με το σχέδιο, μέχρι τα τέλη του μήνα πρέπει ο όμιλος Σκλαβενίτης να υπογράψει Memorandum of Understanding (MoU) με τον όμιλο Μαρινόπουλο για τη διάσωσή του.
Στα μέσα Αυγούστου θα έχει ολοκληρωθεί το due diligence και στα τέλη του μήνα θα έχει παρουσιασθεί το τελικό σχέδιο διάσωσης με τη συμμετοχή των τραπεζών.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου θα πρέπει να είναι έτοιμο το σχέδιο συμφωνίας με τους προμηθευτές.
Να σημειωθεί ότι το αρχικό σχέδιο της Μαρινόπουλος προς τους προμηθευτές ήταν η αποπληρωμή των οφειλών σε 15 χρόνια, το οποίο όμως δεν βρίσκει ανταπόκριση από τους προμηθευτές.
Στις 21 Σεπτεμβρίου θα συζητηθεί στο Πρωτοδικείο της Αθήνας η αίτηση για υπαγωγή της εταιρείας στο άρθρο 106β, που θα εξασφαλίσει τη διάσωση της επιχείρησης.