Search
Close this search box.
Search

Ακρίβεια: Νέα δεδομένα στα σούπερ μάρκετ για προσφορές και εκπτώσεις – Αλλάζουν όλα από αύριο Δευτέρα

Πριν 1 ημέρα

Αλλάζουν όλα όσα ξέραμε στο καθεστώς προσφορών και εκπτώσεων στα σούπερ μάρκετ από αύριο Δευτέρα.

Αλλαγές στις προωθητικές ενέργειες και στις εκπτώσεις των σούπερ μάρκετ φέρνει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας από αύριο. Ο στόχος είναι η εξάλειψη των παραπλανητικών πρακτικών, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να συγκρίνουν τις τιμές με μεγαλύτερη διαφάνεια.

Κεντρική ιδέα του νέου Κώδικα Δεοντολογίας που θέτει σε εφαρμογή το Υπουργείο Ανάπτυξης είναι πως για να είναι μία προσφορά ή έκπτωση αληθινή θα πρέπει η τιμή πώλησης να είναι χαμηλότερη από τη φθηνότερη πραγματική τιμή των τελευταίων 30 ημερών.

Όπως είπε ο Πρόεδρος Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ΓΣΕΕ, Απόστολος Ραυτόπουλος στην τηλεόραση του Mega «αυτός ο Κώδικας Δεοντολογίας δεν είναι καινούριος αλλά ισχύει στην χώρα μας από το 2023 και πρόκειται για μία ευρωπαϊκή οδηγία».

Η νέα ρύθμιση προβλέπει ότι:

  • Όταν ανακοινώνεται μια έκπτωση ή προσφορά, αυτή θα πρέπει να γίνεται σε σύγκριση με την τιμή αναφοράς, δηλαδή τη χαμηλότερη τιμή που είχε το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες στο συγκεκριμένο κατάστημα.
  • Οι πολυσυσκευασίες τύπου «1+1 δώρο» ή «2+1 δώρο» δεν μπορούν να ισχύουν συνεχώς, καθώς θα θεωρούνται η κανονική τιμή του προϊόντος.
  • Οι προσφορές αυτές δεν επιτρέπεται να διαρκούν πάνω από το 1/3 του έτους.

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.