-->
23.04.2021

Ανάρτηση Μητσοτάκη για την Παιδεία: Δεν χωρά η βία και ο εκφοβισμός

Ανάρτηση στα social media για την τριτοβάθμια εκπαίδευση έκανε o πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Το βίντεο που δημοσιεύει, με αφορμή το νομοσχέδιο για την Παιδεία το οποίο συζητείται και είναι προς ψήφιση στη Βουλή απεικονίζει χώρους πανεπιστημίου, βιβλιοθήκες και φοιτητές να μελετούν ή να συζητούν.

Στο τέλος του μικρού κλιπ το μήνυμα που εμφανίζεται είναι ότι σε χώρους σαν και αυτούς δεν χωρά η βία και ο εκφοβισμός.

Δείτε την ανάρτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη:

Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, «στόχος του νομοσχεδίου είναι να αφήσουμε οριστικά πίσω πέντε παθογένειες δεκαετιών, να δώσουμε στα παιδιά μας, στους καθηγητές μας, σε όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα το Πανεπιστήμιο που τους αξίζει. Πέντε παθογένειες που ελπίζω να μην απασχολήσουν ποτέ ξανά την κοινοβουλευτική διαδικασία, πέντε παθογένειες για τις οποίες θεωρούμε ήδη παράδοξο το γεγονός ότι, εν έτει 2021, υφίστανται και συζητούνται ακόμη».

Παθογένεια πρώτη: Εισαγωγή στα Πανεπιστήμια χωρίς ακαδημαϊκές προϋποθέσεις, με βαθμούς 1, 2 και 3 στα 20. Η απάντησή μας: Ακαδημαϊκές προϋποθέσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,

Παθογένεια δεύτερη: Εισαγωγή υποψηφίων σε τμήματα που έχουν δηλώσει τυχαία, πχ ως 100ή, ως 200ή επιλογή τους. Η απάντησή μας: Συνειδητές, στοχευμένες επιλογές νέων, για να εισάγονται περισσότεροι νέοι σε τμήματα υψηλά στις προτιμήσεις τους,

Παθογένεια τρίτη: Πάνω από το 40% των φοιτητών μας έχει ξεπεράσει τα Ν+2 έτη σπουδών. Η απάντησή μας: Σπουδές με χρονικό όριο φοίτησης, όπως κάθε εκπαιδευτική διαδικασία,

Παθογένεια τέταρτη: Στρεβλή αντίληψη ότι ο μόνος δρόμος εκπαιδευτικής ανέλιξης είναι ο πανεπιστημιακός. Η απάντησή μας: Παράλληλοι εκπαιδευτικοί δρόμοι, ποιοτικές εναλλακτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τους νέους μας,

Παθογένεια πέμπτη: Συστημικές εστίες παραβατικότητας σε ορισμένα ΑΕΙ της χώρας. Φόβος, τραυματισμοί, αξιόποινες πράξεις, καταστροφές. Η απάντησή μας: Ασφαλές περιβάλλον φοίτησης, ελευθερία έκφρασης, διδασκαλίας και έρευνας.




Διαβάστε επίσης