-->
18.06.2021

Ανοιχτές πόρτες για ονόματα του OPEN – Τι θα γίνει με Κοκλώνη, Καινούργιου και Χρηστίδου

Η φυγή του Νίκου Κοκλώνη επηρεάζει και τα βασικά ζωντανά προγράμματα του OPEN που δείχνουν να κοιτούν τον ανταγωνισμό κατάματα για την επόμενη μέρα.

Oλα ανοιχτά είναι για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν στο OPEN. Η αποτυχία των συζητήσεων με τον Νίκο Κοκλώνη φαίνεται πως ήταν μοιραίο να φέρει συνέπειες στο σχεδιασμό της επόμενης τηλεοπτικής σεζόν, ακόμα και για τις βασικές τηλεοπτικές παραγωγές του σταθμού, δηλαδή το «Ευτυχείτε» με την Κατερίνα Καινούργιου και το «Ελα Χαμογέλα» με τη Σίσσυ Χρηστίδου.

Παρόλο που οι δύο εκπομπές ήταν οι πρώτες ζωντανές ψυχαγωγικές εκπομπές που έβγαλε στον αέρα το OPEN, μετά τo επαναλανσάρισμά του και τη μετονομασία του, οι συγκεκριμένες εκπομπές «άνθησαν» έναντι του ανταγωνισμού, κυρίως μετά την εμπλοκή του Νίκου Κοκλώνη ως συμπαραγωγού. Το επαγγελματικό διαζύγιο του αεικίνητου παραγωγού με το OPEN, όπως είναι φυσικό, επιφέρει συνέπειες και στην υλοποίηση των δύο συγκεκριμένων εκπομπών, παρόλο που βρίσκονταν στο Ανοιχτό Κανάλι πριν καν την έλευσή του σε αυτό.

Ο ΣΚΑΪ

Οι φήμες εδώ και αρκετές εβδομάδες είχαν ξεκινήσει να κυκλοφορούν για τη Σίσσυ Χρηστίδου. Η γνωστή παρουσιάστρια φαίνεται πως είχε επαφές με διάφορους τηλεοπτικούς σταθμούς, είτε μαζί με τον Νίκο Κοκλώνη είτε και χωρίς αυτόν, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για μια άτυπη συμφωνία με τον ΣΚΑΪ, μιας και η προσέγγιση των ανθρώπων του σταθμού προς το πρόσωπό της φαίνεται να βρίσκει χώρο να υλοποιηθεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Φυσικά σε αυτό συντελεί και το ιδιαίτερο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ, που στη ζώνη προβολής τού «Ελα χαμογέλα» δεν έχει ένα από τα ισχυρά χαρτιά του, αλλά το «Σαββατοκύριακο παρέα» με κεντρικό πρόσωπο τον Δημήτρη Καμπουράκη που δεν ευτύχησε στους πίνακες τηλεθέασης. Ας μην ξεχνάμε βέβαια πως η παρουσία της Αλκηστης Μαραγκουδάκη στον ΣΚΑΪ, ως διευθύντριας Επικοινωνίας, συντελεί πάντα σε μία ενδεχόμενη συμφωνία με τη Σίσσυ Χρηστίδου, αφού ήταν εκείνη που την έπεισε να επιστρέψει στην τηλεόραση, λίγα χρόνια πριν, ως επικεφαλής του σχεδιασμού προγράμματος του νεοσύστατου τότε OPEN.

Από την άλλη πλευρά, ολοένα και πληθαίνουν τα ερωτηματικά σχετικά με το μέλλον της εκπομπής της Κατερίνας Καινούργιου. Η παρουσιάστρια μπορεί να δεσμεύεται με υπογεγραμμένο συμβόλαιο με το OPEN, ωστόσο οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ενδιαφέρον αντίπαλων τηλεοπτικών σταθμών για απόκτηση του «Ευτυχείτε» ακριβώς όπως το βλέπουμε αυτή τη στιγμή, με το σύνολο των συντελεστών του. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία σαφής απάντηση για την απόφαση του team της εκπομπής, που είναι πολυμελές και σε αυτό οφείλεται κατά πολύ η διαχρονική επικράτηση της εκπομπής έναντι του ανταγωνισμού. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως αν το OPEN χάσει και το «Ευτυχείτε» από το μενού των προγραμμάτων του, βρίσκεται χωρίς την κορυφαία καθημερινή εκπομπή σε τηλεθέαση όχι μόνο του δικού του προγράμματος, αλλά και έναν διαρκή slot winner που πίεζε κάθε ανταγωνιστικό κανάλι.

Ο προβληματισμός ωστόσο είναι προφανής, αφού χωρίς τον Νίκο Κοκλώνη στο δυναμικό του το OPEN δεν έχει τα δυνατά χαρτιά των δύο προηγούμενων σεζόν στα χέρια του είτε να τα αναδείξει είτε να βοηθήσει τις υπόλοιπες εκπομπές με ύλη στην οποία δεν έχει πρόσβαση ο ανταγωνισμός. Η στάση του σταθμού μέχρι στιγμής βέβαια δεν είναι πανικού, αλλά σταθερών βημάτων και εξέτασης των εναλλακτικών επιλογών που υπάρχουν στην επόμενη μέρα Κοκλώνη. Μάλιστα, οι καλά γνωρίζοντες τα εντός σταθμού αναφέρουν πως δεν υπάρχει προς το παρόν ανησυχία για τις δύο συγκεκριμένες εκπομπές, παρά τις συνεχιζόμενες φήμες διεκδίκησής τους από τον ανταγωνισμό.

Σε κάθε περίπτωση, η επόμενη μέρα για το OPEN θα έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με αυτό που γνωρίζουμε ως τώρα, τόσο σε πρόσωπο όσο και σε εκπομπές, ενώ το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα συνεχιστεί και η συνεργασία με τον Αντώνη Κανάκη και τις εκπομπές «Ράδιο Αρβύλα» και «ΒΙΝΥΛΙΟ», δεδομένης της τεράστιας επιτυχίας που σημείωσαν τα δύο συγκεκριμένα τηλεοπτικά προϊόντα σε ένα δύσκολο και σκληρά ανταγωνιστικό prime time, από το οποίο βγήκαν νικητές απέναντι σε μεγαθήρια τηλεθέασης που διαχρονικά είχαν χτίσει τη σχέση τους με τον τηλεθεατή.





Διαβάστε επίσης