Search
Close this search box.
Search

Αυτή είναι η 40χρονη Γαλλίδα ιστιοπλόος που έχασε τη ζωή της στην Κάρπαθο

Πριν 1 εβδομάδα
ΙΤΑΛΙΔΑ ΚΑΡΠΑΘΟΣ

Μια 40χρονη υπήκοος Γαλλίας έχασε τη ζωή της όταν χθες βράδυ, κατά τη διάρκεια αγώνα έπεσε από ιστιοφόρο σκάφος σημαίας Ισπανίας, στη θάλασσα βορειοδυτικά της Κάσου μαζί με ένα ακόμα 36χρονο μέλος του πληρώματος Ουκρανικής υπηκοότητας.

Σύμφωνα με το λιμενικό , τα δύο άτομα περισυνελέγησαν από τα υπόλοιπα επτά μέλη του πληρώματος του ιστιοφόρου, ενώ η 40χρονη Άννα Κόνοντσουκ ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της.

Κάρπαθος: Αυτή είναι η 40χρονη Γαλλίδα ιστιοπλόος που έχασε τη ζωή της - "Ακραίες συνθήκες με ανέμους 111 χλμ/ώρα"

Ο Ουκρανός υπήκοος είναι καλά στην υγεία του. Στη θαλάσσια περιοχή μετέβη ναυαγοσωστικό σκάφος του λιμενικού, όπου εντόπισε το ιστιοφόρο και το συνόδευσε στο λιμάνι της Κάσου.

Από ιατρό του κέντρου υγείας Κάσου διαπιστώθηκε ο θάνατος της 40χρονης Γαλλίδας, η σορός της οποίας πρόκειται να μεταφερθεί στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Ρόδου για διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής. Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Κάσου.

Πώς έγινε το δυστύχημα

Σύμφωνα με πληροφορίες των Καρπαθιακών Νέων, χθες βράδυ, περίπου 21.00, Δευτέρα 8 Ιουλίου, στην θαλάσσια περιοχή της Αστακιδας το ιστιοφόρο Heaven με σημαία Ισπανίας αντιμετώπισε σοβαρό θέμα με την κακοκαιρία. Τα ιστία του σκάφους έσπασαν και στη θάλασσα βρέθηκαν δύο άνθρωποι.

Ζητήθηκε συνδρομή ελικοπτέρου, ωστόσο, λόγω καιρού δεν μπόρεσε να προσεγγίσει και ανέλαβε δράση το σκάφος από το λιμεναρχείο της Καρπάθου. Λιμενικοί από την Κάρπαθο συνόδευσαν το σκάφος με ασφάλεια στο λιμάνι της Κάσου.

“Ακραίες οι συνθήκες”

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος που είναι μέλος πληρώματος σκάφους που συμμετέχει στον αγώνα, είπε πως “σε εκείνο το σημείο στο Καρπάθειο ξέραμε ότι θα περιμένουμε πολύ δύσκολες συνθήκες. Φτάσαμε να έχουμε 45-60 κόμβους αέρα (111 χλμ/ώρα), κάποια στιγμή ακούσαμε στο VHF το περιστατικό ότι υπάρχει άνθρωπος στη θάλασσα”.

Όπως εξήγησε ο κ. Αντωνόπουλος “οι συνθήκες ήταν ακραίες” για να διευκρινίσει στη συνέχεια ότι “είναι στην ευχέρια το κάθε σκάφος να κάνει ό,τι κίνηση θέλει, να εγκαταλείψει, να βάλει τα πανιά θυέλλης. Αυτό που μας μαθαίνουν εμάς στα σεμινάρια ασφαλείας πριν τον αγώνα είναι ότι μας ενδιαφέρει πρώτα η ασφάλεια”.

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.