-->
22.09.2021

Έντονο άρωμα Ελλάδας σε καμπάνια αμερικανικού οίκου μόδας: Κλαρίνα, πρόβατα και γιαγιά που καθαρίζει φασολάκια!

Έντονο άρωμα Ελλάδας έχει η φθινοπωρινή collection του oίκου μόδας “Aimé Leon Dore”. Ο ιδρυτής του διάσημου brand, Τέντι Σάντις (Teddy Santis), ο οποίος εδρεύει στη συνοικία Κουίνς στη Νέα Υόρκη, βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο για να διαφημίσει την collection του.

Στο βίντεο παρουσιάζονται άντρες και γυναίκες κάθε ηλικίας σε ελληνικά τοπία να ποζάρουν με αξεσουάρ και ρούχα του διάσημου brand της Νέας Υόρκης. Ψαράδες, βοσκοί, παιδιά με ποδήλατα, παππούδες που κάθονται στην αυλή του σπιτιού τους, αλλά και γιαγιάδες που απλώνουν μπουγάδα και καθαρίζουν φασολάκια είναι κάποιες από τις εικόνες που συνθέτουν το διαφημιστικό σποτ του “Aimé Leon Dore” και όλα αυτά υπό τους ήχους του κλαρίνου του βιρτουόζου του είδους, Κωσταντή Πιστιόλη.

Εικόνες τόσο απλές αλλά δυνατές, οικείες στους Έλληνες που ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο.

Μάλιστα σε δημοσιεύσεις που έχει κάνει στο Instagram ο γνωστός οίκος μόδας διακρίνεται ο ίδιος ο Κωσταντής Πιστιόλης, ο οποίος έχει καταγωγή από την Κόνιτσα των Ιωαννίνων και είναι κλαρινίστας και παίζει πνευστά στο γνωστό συγκρότημα VIC (Villagers of Ioannina City) αλλά και στο πλευρό του Γιάννη Χαρούλη, να παίζει μουσική και να τραγουδάει με ρούχα του brand, σ’ έναν μαγευτικό συνδυασμό.



Διαβάστε επίσης