Search
Close this search box.
Search

Γιώργος Καραγιάννης: “Σήμερα παραδίδουμε στην πόλη μας το Μετρό που της αξίζει!”

Πριν 2 εβδομάδες
“Η σημερινή ημέρα, για όλους όσους γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε σε αυτή την πόλη, είναι μια μέρα χαράς και δικαίωσης. Η Θεσσαλονίκη πλέον διαθέτει το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη. Τα δικά μου συναισθήματα είναι ακόμα πιο έντονα, και η σκέψη μου πηγαίνει πέντε χρόνια πίσω, στην 1η Αυγούστου του 2019, όταν, στην πρώτη σύσκεψή μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, τα έργα υποδομών στη Θεσσαλονίκη ήταν από τα πρώτα που βάλαμε στην κυβερνητική ατζέντα”, αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανάρτησή του ο πρώην υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

Όπως σημειώνει “Σήμερα κάνουμε ένα μεγάλο βήμα για να δημιουργήσουμε μια νέα σχέση εμπιστοσύνης της Πολιτείας με την τοπική κοινωνία. Σήμερα κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και μια καλύτερη καθημερινότητα για όλες και για όλους. Σήμερα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη τις σύγχρονες υποδομές που χρειάζεται, ώστε να θεωρείται πλέον επάξια η πρωτεύουσα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Σήμερα παραδίδουμε στην πόλη μας το Μετρό που της αξίζει!”

Η ανάρτηση του Γιώργου Καραγιάννη
Η σημερινή ημέρα, για όλους όσους γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε σε αυτή την πόλη, είναι μια μέρα χαράς και δικαίωσης.
Η Θεσσαλονίκη πλέον διαθέτει το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη.
Τα δικά μου συναισθήματα είναι ακόμα πιο έντονα, και η σκέψη μου πηγαίνει πέντε χρόνια πίσω, στην 1η Αυγούστου του 2019, όταν, στην πρώτη σύσκεψή μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, τα έργα υποδομών στη Θεσσαλονίκη ήταν από τα πρώτα που βάλαμε στην κυβερνητική ατζέντα.
Στο πλαίσιο αυτό γνωρίζαμε πολύ καλά ότι το έργο που θα σηματοδοτούσε μια νέα αρχή στις σχέσεις της Πολιτείας με την πόλη ήταν το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Η αλήθεια ήταν ότι το έργο παλινωδούσε, η κατασκευασιμότητα του Σταθμού Βενιζέλου ήταν μετέωρη και, όπως ήταν φυσικό, σε ένα τέτοιο περιβάλλον, δεν ήταν καθόλου ασφαλές να θέσουμε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα παράδοσης του έργου!
Επομένως, η μοναδική λύση ήταν να πούμε την αλήθεια και πλέον, με γοργά και σταθερά βήματα, να προχωρήσουμε σε ένα πλάνο ενεργειών τόσο για τον Σταθμό Βενιζέλου, όσο και για το σύνολο του έργου. Η κατεύθυνση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, ήταν μία:
Η Θεσσαλονίκη θα έχει και Μετρό και αρχαία.
Με γνώμονα να προσφέρουμε στη Θεσσαλονίκη τη θέση που της αξίζει, κάναμε μια σειρά από στρατηγικές κινήσεις για την πρόοδο του βασικού έργου και της επέκτασης προς Καλαμαριά. Ολοκληρώσαμε την προμήθεια των πρώτων 18 συρμών και υπογράψαμε τη σύμβαση για άλλους 15. Προχωρήσαμε στην εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων. Ξεκινήσαμε δοκιμές σε συρμούς και συστήματα. Κλείσαμε σταδιακά όλα τα εργοτάξια και τα καταφέραμε!
Σήμερα δε θα κάνω αναφορά στα λάθη, τις καθυστερήσεις, τους «μουσαμάδες», τις ιδεοληψίες οργανωμένων μειοψηφιών που αντιδρούσαν σε κάθε βήμα που πήγαινε το έργο πιο μπροστά.
Σήμερα θα μου επιτρέψετε να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου σε όλους όσοι έβαλαν το λιθαράκι τους για να γίνει το Μετρό Θεσσαλονίκης πραγματικότητα.
Σήμερα κάνουμε ένα μεγάλο βήμα για να δημιουργήσουμε μια νέα σχέση εμπιστοσύνης της Πολιτείας με την τοπική κοινωνία.
Σήμερα κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και μια καλύτερη καθημερινότητα για όλες και για όλους.
Σήμερα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη τις σύγχρονες υποδομές που χρειάζεται, ώστε να θεωρείται πλέον επάξια η πρωτεύουσα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Σήμερα παραδίδουμε στην πόλη μας το Μετρό που της αξίζει!

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.