Το ατυχές συμβάν, με την πτώση του πίνακα του Πάμπλο Πικάσο «Γυναικείο Κεφάλι» κατά τη διάρκεια των ανακοινώσεων της υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, και του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, δεν άφησε ασυγκίνητους ούτε τους διαφημιστές.
Μετά το πλήθος σχολίων από χρήστες των social media χθες, σήμερα, είδαμε σελίδες μεγάλων εταιρειών οικιακού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού να «τρολάρουν» το περιστατικό που κάνει τον γύρο του διαδικτύου από την Τρίτη, 29 Ιουνίου.
Την αρχή έκανε το Ikea που εμπνεύστηκε από το περιστατικό για να διαφημίσει ένα από τα ράφια του. «Ιδέες δίνουμε. #picasso», αναφέρεται στην ανάρτηση της εταιρείας στα social media, στην οποία βλέπουμε το εμβληματικό πορτραίτο να στέκεται σε ένα από τα ράφια της εταιρείας.
Ακολούθησε το Πλαίσιο, το οποίο δεν έχασε την ευκαιρία να προβάλλει τις βάσεις για τηλεοράσεις που διαθέτει, με ένα post που αναφέρει “Στηρίζουμε ό,τι έχει αξία #δενθαπέσειποτέ” και βλέπουμε τον διάσημο πίνακα να στηρίζεται σε μία από αυτές.
«Πάρτι» σχολίων στο Twitter
Υπενθυμίζεται ότι το ατυχές συμβάν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της Τρίτης (29/6), προκάλεσε πλήθος σκωπτικών αλλά και αρνητικών σχολίων στο Twitter. Οι δύο πίνακες είχαν τοποθετηθεί σε έναν πάγκο για να εξυπηρετηθούν οι φωτογράφοι που ήθελαν να πάρουν τις σχετικές λήψεις. Λίγο πριν τις ανακοινώσεις των αρμόδιων υπουργών για την εξιχνίαση της υπόθεσης κλοπής τους από την Εθνική Πινακοθήκη, φαίνεται λοιπόν ότι ο πίνακας του Πικάσο με «Το γυναικείο κεφάλι» δεν είχε σταθεί καλά, με αποτέλεσμα να κυλήσει και να πέσει στο δάπεδο.