Στο μεταξύ, όπως τονίζει ο κ. Κυρανάκης «η ψηφιακή πλατφόρμα για τον αριθμό προτεραιότητας συνεχίζει να επεκτείνεται, την Τρίτη 17 Οκτωβρίου θα λειτουργεί και στη Θεσσαλονίκη. Ήδη, από τις 28 Αυγούστου που τέθηκε σε λειτουργία έχει δώσει άμεση λύση στα φαινόμενα ουρών έξω από τα Κτηματολογικά Γραφεία και στη ταλαιπωρία των πολιτών».
Υπενθυμίζεται ότι η λήψη αριθμού προτεραιότητας γίνεται ψηφιακά μέσω του gov.gr, δίνοντας τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να προγραμματίσουν την παρουσία τους στο κτηματολογικό γραφείο, καθώς λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο τον αριθμό προτεραιότητας και μπορούν να παρακολουθούν οποιαδήποτε στιγμή μέσω της πλατφόρμας την εξέλιξη της αναμονής. Οι πολίτες μπορούν να εκδώσουν έως 4 αριθμούς ανά ημέρα, ενώ χρειάζεται να συμπληρώσουν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet (αφού πρώτα εγγραφούν στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ), ώστε να επιβεβαιώσουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Η έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας έγινε αρχικά στην Αθήνα, ενώ ακολούθησε ο Πειραιάς και έπειτα η Ανατολική Αττική.