-->
22.09.2021

Κάτια Δανδουλάκη: Δεν μου αρέσει το ρήμα γερνάω…

Η ηθοποιός Κάτια Δανδουλάκη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Στούντιο 4» και παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο.

«Τίποτα δεν είναι εύκολο. Όλα είναι δουλειά και κόπος» λέει η ηθοποιός, την οποία απολαύσαμε στις δύο σεζόν της τηλεοπτικής επιτυχίας «Άγριες Μέλισσες».

Η Κάτια Δανδουλάκη απαντώντας στην ερώτηση πώς καταφέρνει να διατηρεί τη νεανικότητά της, είπε: «Το υποστηρίζει η ψυχή μου. Δεν μου αρέσει το ρήμα γερνάω. Μου αρέσει το ωριμάζω, μεγαλώνω. Πάω σε άλλα πράγματα που είναι πολύ ενδιαφέροντα. Έχω κάνει πολλή δουλειά με τον εαυτό μου. Δεν είναι όλα εύκολα. Οι γυναίκες νομίζουν ότι για να είσαι αδύνατος πρέπει να πάρεις ένα χάπι και όλα γίνονται έτσι, ένα χάπι από το φαρμακείο.

Όχι, έχω στερηθεί. Κάνω γυμναστική. Βάζω κρέμες από μικρή, από 16 χρονών. Όσον αφορά την αισθητική είμαι απολύτως υπέρ μέσα από την καρδιά μου να κάνει η γυναίκα ό,τι νομίζει για να είναι πιο φρέσκια κι όχι για να γίνει κάποια άλλη. Είναι δουλειά και κόπος. Σήμερα που είχα συνέντευξη μαζί σας, δεν είπα να κοιμηθώ μια ώρα παραπάνω. Δεν άλλαξα το πρόγραμμά μου. Σηκώθηκα έκανα την γυμναστική μου. Έχω κάτι του στρατιώτη μέσα μου. Είναι κάτι σαν «πρωταθλητισμός»».

Αυτό που με έσωσε είναι ότι δεν ασχολήθηκα με το να επιβληθώ, αλλά έγινε μέσα στον χρόνο. Η Λαμπέτη μου έλεγε μην ασχοληθείς ποτέ με το πού θα μπει το όνομά σου. Αν το δεις από τον παραγωγό να είναι τελευταίο είναι γιατί εκεί πρέπει να μπει. Αν είναι πρώτο εξαρτάται η παραγωγή από εσένα. Πολλή δουλειά και δεν πίστεψα ποτέ ότι είμαι κάτι παραπάνω από τους άλλους. Οι άνδρες συνεργάτες με είχαν στα «ώπα ώπα» […] Δε δέχομαι καμία κακοποιητική συμπεριφορά. Δεν είναι όμως θέμα φύλου, είναι θέμα ανθρώπου. Κανείς δεν πρέπει να κακοποιεί κανέναν» είπε η ηθοποιός.

Η παράσταση «Καινούργιο παιδί» με την Κάτια Δανδουλάκη 

Στο θέατρο επιστρέφει η Κάτια Δανδουλάκη από 6 Οκτωβρίου με ένα ολοκαίνουργιο θεατρικό έργο. Ο λόγος για το «Καινούργιο παιδί» το οποίο φέρει την υπογραφή των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα.

Το καινούργιο παιδί είναι η ιστορίας μιας γυναίκας που γεννήθηκε το 1950. Της Δάφνης. Η Δάφνη δεν έχει κάτι ξεχωριστό, κάτι που να την διαφοροποιεί από το μεγάλο πλήθος. Η Δάφνη είναι μια γυναίκα της γενιάς μας. Είναι μια από μας. Και από μια μεριά, η Δάφνη είμαστε εμείς. Εμείς που νοιώσαμε τον εαυτό μας στην μεταπολίτευση. Που επαναστατήσαμε (έστω και στη φαντασία μας) ενάντια στο κατεστημένο, στην οικογένεια μας, στον παραδοσιακό τρόπο ζωής και αργότερα στήσαμε τα δικά μας σπίτια με μοντέρνο τρόπο και με πολύ παλιά υλικά. Εμείς που ονειρευτήκαμε την εξέγερση στα ταβερνάκια των Εξαρχείων και στηρίξαμε την κατανάλωση στα ρεστοράν με σεφ και γαλλικά κρασιά.

Από τον Μάο Τσε Τουνγκ μέχρι τον Τζόρτζιο Αρμάνι η Δάφνη ακολουθεί τη γενιά της στην άνοδο, την ευμάρεια και την άνεση του ‘90 και του 2000 και στη συνέχεια γκρεμίζεται μαζί της στην οικονομική κρίση του 2010. Αλλά συνεχίζει. Το καινούργιο παιδί είναι η δύναμη της να ξεπερνά ό,τι έγινε και να τραβάει τον δρόμο της προς τα μπρος. Εκεί που την καλεί η ζωή και οι πιο βαθιές πρωταρχικές της δυνάμεις. Γιατί μέσα απ’  όλες αυτές τις απώλειες αναδύθηκε μια καινούργια Δάφνη. Χρειάστηκε να χάσει μια ζωή αλλά τώρα πια ξέρει ακριβώς πως να αγαπάει.

Η παράσταση είναι ένας μονόλογος της Δάφνης (Κάτια Δανδουλάκη) που αφηγείται περιστατικό που όλοι με τον ένα η τον άλλο τρόπο έχουμε ζήσει.  Ο συντηρητικός μπαμπάς, η μαμά που διαβάζει ακόμα και τη σκέψη της κόρης της, οι έρωτες, οι γάμοι, οι προδοσίες, οι γέννες, τα παιδιά που δεν μπορεί κανείς να καταλάβει, ο χρόνος που κυλάει αδυσώπητα, τα μπότοξ και οι απώλειες. Η ζωή όπως ξετυλίγεται -άλλοτε σαν δράμα, άλλοτε σαν κομεντί κι άλλοτε σαν φάρσα ενταγμένη μέσα σε ένα  τόσο κινηματογραφικό σκηνικό του Γιώργου Γαβαλά, που είναι σίγουρο ότι ο θεατής φεύγοντας θα έχει την αίσθηση ότι είδε μια  κινηματογραφική υπερπαραγωγή.

Ένα έργο με μουσική του Αντώνη Παπακωσταντίνου, σχεδιασμό φωτισμών του Αλέκου Αθανασίου, κοστούμια της  Έβελιν Σιούπη και σκηνοθεσία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα.



Διαβάστε επίσης