Δίχασε όπως φαίνεται τους πολίτες της «Νύμφης του Θερμαϊκού», αλλά και της χώρας το νέο λογότυπο που παρουσιάστηκε σήμερα, Τετάρτη (13/11).
«Φωτιά» έχουν πάρει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη χώρα, με χιλιάδες χρήστες να σχολιάζουν τις περισσότερες φορές… με όχι και τόσο θετικό τρόπο το λογότυπο που θα κοσμεί από εδώ και πέρα τις ταμπέλες, τους συρμούς και ότι αφορά εμπορικά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο θα δοθεί σε χρήση για τους πολίτες από την Κυβέρνηση στις 30 Νοεμβρίου.
«Πώς βλέπετε το logo του μετρό Θεσσαλονίκης; Μοιάζει λίγο με torrent;» ρωτάει ένας χρήστης του Facebook για το νέο λογότυπο, ενώ ακόμη ένας αναφέρει στον προσωπικό του λογαριασμό στο «Χ» πως «Το AI σε 3 λεπτά παίζει να έκανε καλύτερα λογότυπα για το Μετρό της Θεσσαλονίκης…».
Παρόλα αυτά, υπάρχουν και διαδικτυακοί λογαριασμοί που αρέσκονται με το νέο λογότυπο και σημειώνουν τα εξής: «Προσωπική αίσθηση: Το λογότυπο του μετρό είναι κομψό, έχει κάτι από Βυζάντιο, δείχνει ζεστό και οικεί, λέμε ναι».
Παρακάτω το Eleftherostypos.gr σας παρουσιάζει αναρτήσεις που θα έλεγε κανείς… διχάζουν:
Τι συμβολίζει το νέο λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης
Στα γραφεία της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα και του αρμόδιου υφυπουργού, Νίκου Ταχιάου, του διευθύνοντος συμβούλου της Ελληνικό Μετρό, Νίκου Κουρέτα και του διευθύνοντος συμβούλου της THEMA, Κάρλο Μπιάνκο, που έχει αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, αποκαλύφθηκε σήμερα, Τετάρτη (13/11) το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης.
Όπως επισημάνθηκε στη διάρκεια της εκδήλωσης, ο λογότυπος του μετρό αντανακλά το ιστορικό βάθος της πόλης, την καινοτομία και τον δυναμισμό του έργου, και το τελικό αποτέλεσμα της οπτικής ταυτότητας ισορροπεί μεταξύ της ιστορικής έμπνευσης και της σύγχρονης αισθητικής.
Το γράμμα «μ» έχει αποκτήσει μια καθαρή και γεωμετρική μορφή, αλληλοεπιδρώντας με τον κύκλο που το περιβάλλει, ενώ η σύνθεση του «μ» που οπτικά διακόπτει δυναμικά τον κύκλο, συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το Μετρό, αποδίδοντας τη δυναμική της κίνησης και της προόδου. Επίσης, προστέθηκε η λέξη «ΜΕΤΡΟ», που συμβάλλει στην άμεση κατανόηση και αναγνωρισιμότητα της οπτικής ταυτότητας του νέου συστήματος μεταφορών και με στόχο να διασφαλίζεται ότι το λογότυπο είναι κατανοητό και εύκολα αναγνωρίσιμο από τους Έλληνες και από τους ξένους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης.
Η γραμματοσειρά που χρησιμοποιήθηκε είναι η «Commissioner» και επιλέχθηκε λόγω της σύγχρονης και ευανάγνωστης μορφής της και όπως τονίστηκε στην εκδήλωση, ο λιτός Sans Serif σχεδιασμός με τις καθαρές απλές γραμμές, την κάνει ιδανική για χρήση σε περιβάλλοντα όπου η σαφήνεια και η λειτουργικότητα είναι πρωταρχικής σημασίας, όπως σταθμοί, σήμανση, και πληροφοριακά συστήματα.
Αναφορικά με τη χρωματική παλέτα του λογοτύπου που βρίσκεται σε λευκό φόντο, επιλέχθηκε το μπλε μαύρο, που συμβολίζει τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αίσθηση εμπιστοσύνης που πρέπει να εκπέμπει κάθε σύγχρονο σύστημα μεταφορών. Η χρήση ενός μόνο χρώματος μάλιστα ενισχύει τον λιτό και στιβαρό σχεδιασμό του.