Λέγεται ότι υπάρχει μια ομάδα διασημοτήτων στη «μαύρη λίστα» της Ferrari – και υπάρχουν μερικά πολύ μεγάλα ονόματα σε αυτήν.
Η ιταλική φίρμα κατασκευάζει μερικά από τα πιο κορυφαία αυτοκίνητα στον κόσμο.
Παρόλο που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να αποκτήσουν μια Ferrari, υπάρχουν κάποιοι που και να ήθελαν δεν μπορούν καθώς δεν τους επιτρέπεται, ακόμη και αν έχουν τα μετρητά για να αγοράσουν ένα από τα exclusive οχήματα.
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι διάσημοι αυτοί εικάζεται ότι έχουν αποκλειστεί από την αγορά των αυτοκινήτων – ένας συνηθισμένος είναι ότι τροποποιούν τις Ferrari τους χωρίς την άδεια του κατασκευαστή.
Τζάστιν Μπίμπερ
Ο τραγουδιστής ήταν κάποτε ο τυχερός ιδιοκτήτης μιας Ferrari 458 Italia F1 Edition, αλλά προκάλεσε δυσαρέσκεια στη Ferrari, καθώς την τροποποίησε χωρίς την άδειά της.
Αναφέρεται ότι υπάρχουν 15 βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθούν οι ιδιοκτήτες της Ferrari – και οι μη εξουσιοδοτημένες τροποποιήσεις είναι ένας από αυτούς.
Όπως αναφέρει το Carbuyer, άλλαξε επίσης τις ζάντες του, καθώς και το λογότυπο του ιππέα στο τιμόνι.
Kιμ Καρντάσιαν
Ενώ η σταρ των ριάλιτι που έγινε μεγιστάνας των επιχειρήσεων εθεάθη τελευταία να κυκλοφορεί στο Calabasas με ένα Tesla Cybertruck, πιστεύεται ότι βρίσκεται στη διαβόητη μαύρη λίστα της Ferrari.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Καρντάσιαν μπήκε στην μαύρη λίστα επειδή δεν φρόντιζε τη Ferrari της με τον τρόπο που περιμένει η αυτοκινητοβιομηχανία από τους πελάτες της.
50 Cent
Ο ράπερ του «Candy Shop», 50 Cent, λέγεται επίσης ότι βρίσκεται στη μαύρη λίστα της Ferrari. Το 2020, ο 50 Cent – πραγματικό όνομα Curtis Jackson – επέκρινε δημοσίως το αυτοκίνητό του αφού η μπαταρία του «πέθανε», πράγμα που σημαίνει ότι χρειάστηκε να γίνει ρυμούλκηση του οχήματος.
Μοιράζοντας στιγμιότυπα από την απομάκρυνση του πολυτελούς κόκκινου αυτοκινήτου του, έγραψε στο Facebook: «Δεν θέλω πια αυτή τη Ferrari 488, νομίζω ότι θα πάρω ένα έξυπνο αυτοκίνητο».
Σύμφωνα με την Experience Ferrari, ένας κανόνας που πρέπει να ακολουθούν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων είναι η προώθηση της εικόνας της μάρκας Ferrari- ένας κανόνας που ο 50 Cent σίγουρα παραβίασε.