Search
Close this search box.
Search

Πώς δηλώνω το κινητό μου στο TAXISnet – Βήμα βήμα η διαδικασία

Πριν 3 έτη

Η είσοδός μας στο TAXISnet έγινε ασφαλέστερη! Οι φορολογούμενοι για να εισέλθουν στο σύστημα θα πρέπει να βάζουν και έναν κωδικό που θα έρχεται στο κινητό τους με SMS.

  • Για να καταχωρήσετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας πατήστε “Δήλωση-Επιβεβαίωση αριθμού κινητού τηλεφώνου”
  • Εισάγετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας και πατήστε “Αποστολή κωδικού”. Ένας κωδικός επαλήθευσης μιας χρήσης θα σταλεί στον αριθμό αυτό
  • Για αριθμό κινητού τηλεφώνου Ελλάδας, εισάγετε τον αριθμό 69…
  • Για αριθμό κινητού τηλεφώνου εξωτερικού, εισάγετε πρώτα 00 και τον κωδικό χώρας (π.χ. 0044) και στη συνέχεια τον αριθμό κινητού τηλεφώνου εξωτερικού.

 

  • Σε πολύ λίγο θα λάβετε ένα γραπτό μήνυμα (SMS) που θα περιέχει τον 6ψήφιο κωδικό μιας χρήσης.Αν δεν λάβετε τον κωδικό εντός 2 λεπτών μπορείτε να πατήσετε το κουμπί Επαναποστολή

  • Θα πρέπει να εισάγετε τον κωδικό αυτό στο πεδίο “Κωδικός Επαλήθευσης” και να πατήσετε Επαλήθευση.Ο κωδικός σας είναι έγκυρος για 2 λεπτά

  • Σε περίπτωση που εισάγετε λανθασμένα τον κωδικό θα εμφανιστεί αντίστοιχο μήνυμα. Διορθώστε τον και πατήστε εκ νέου το κουμπί Επαλήθευση

  • Σε περίπτωση που ξεπεράσετε το χρονικό περιθώριο των δύο λεπτών θα σας εμφανιστεί αντίστοιχο μήνυμα.
  • Για να προσπαθήσετε ξανά τη διαδικασία θα πρέπει να κλείσετε το παράθυρο είτε πατώντας το Χ στα δεξιά του τίτλου “Δήλωση και Επιβεβαίωση Αριθμού Κινητού Τηλεφώνου”, όπως φαίνεται στην εικόνα, είτε πατώντας το κουμπί “Ακύρωση Δήλωσης”.Προσοχή: Μην πατήσετε το Χ που κλείνει το παράθυρο περιήγησης

  • Επιβεβαίωση από Πάροχο Υπηρεσιών Κινητής Τηλεφωνίας Επιλέγοντας το πλαίσιο «Συνέχεια», διαβιβάζονται τα στοιχεία σας (αριθμός κινητού τηλεφώνου του οποίου δηλώνετε ότι είστε κάτοχος, ΑΦΜ, αριθμός ταυτότητας / διαβατηρίου, επώνυμο, όνομα και πατρώνυμο) στον πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που θα υποδείξετε, αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό της επαλήθευσης του προσωπικού σας αριθμού κινητού τηλεφώνου.
  • Επιλέγετε τον πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας του οποίου είστε συνδρομητής.
    Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε και περισσότερους από έναν παρόχους, αν το επιθυμείτε.
    Πατήστε «Επαλήθευση από τον/τους επιλεγμένους παρόχους».

Μη Επιβεβαίωση τηλεφώνου από τον πάροχο Υπηρεσιών Κινητής Τηλεφωνίας

  • Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επαλήθευση του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε θα σας εμφανιστεί αντίστοιχο μήνυμα. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους όπως π.χ.Επιλέξατε λάθος πάροχο
  • Περιπτώσεις εταιρικών κινητών ή οικογενειακών πακέτων όπου ο αριθμός του κινητού σας είναι δηλωμένος σε άλλον ΑΦΜ από αυτόν που τον δηλώνει
  • Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να υποβάλετε αίτηση ώστε η εφαρμογή του Ε.Μ.Επ. να διαβιβάσει τα ακόλουθα στοιχεία σας, μέσω διαλειτουργικότητας, στα πιστωτικά ιδρύματα που θα υποδείξετε και των οποίων είστε χρήστης e-banking, αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό της επαλήθευσης του προσωπικού σας αριθμού κινητού τηλεφώνου:
  • τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε ότι είστε κάτοχος και
  • τον ΑΦΜ σας
  • Επιλέξτε Συνέχεια
  • Επιλέξτε το/τα πιστωτικά ιδρύματα στα οποία είστε χρήστης ebanking
  • Πατήστε το κουμπί Συνέχεια

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.