Αναφερόμενος στην Jet2, ο υπουργός είπε ότι «πρόκειται για τον μεγαλύτερο παίκτη στην αγγλική αγορά, καθώς εξυπηρετεί 47 εκατομμύρια ταξιδιώτες». Πρόσθεσε επίσης, ότι όπως και πέρσι, έτσι και φέτος «θα γίνει συνδιαφήμιση με τον ΕΟΤ, προκειμένου με βάση την 3ετή στρατηγική που έχουμε χαράξει, να μπορέσουμε να ενισχύσουμε τους προορισμούς που θέλουμε για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής ξεκινάει διπλή καμπάνια, η πρώτη για το city break και τον χειμερινό τουρισμό από τέλη Νοεμβρίου μέχρι Φλεβάρη και η δεύτερη Φλεβάρη-Μάρτιο για τη θερινή σεζόν. Άλλωστε, όπως τόνισε ο υπουργός, η χώρα μας έχει τη δυνατότητα να δεχτεί πολλούς περισσότερους επισκέπτες από τα περίπου 30 εκατομμύρια του 2019, αρκεί να ενισχυθούν και άλλοι προορισμοί και να μοιραστούν καθ΄όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Στο πλαίσιο της WTM ο κ. Κικίλιας συναντήθηκε επίσης με τον υπουργό Τουρισμού Ahmet A. Al-Khateeb της Σαουδικής Αραβίας. «Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε τη Σαουδική Αραβία και άνοιξε το δρόμο για σειρά πολύ σημαντικών επενδύσεων και συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών. Εγώ σήμερα συναντήθηκα με τον ομόλογό μου και συζητήσαμε, καθώς υπάρχει διάθεση για συνεργασία που θα μεταφραστεί στο επόμενο χρονικό διάστημα σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες. Τα επιτελεία μας και η ομάδα μας ετοιμάζουν την επίσκεψή του στην Ελλάδα, και αυτό το οποίο ζητούν -μιας που βλέπετε συνεχίζουν να επενδύουν στη χώρα μας , έχουν σχέσεις οικονομικές, τώρα και τουριστικές- είναι κοινά πρωτόκολλα, κοινά ψηφιακά διαβατήρια, κοινούς υγειονομικούς κανόνες για να μπορούν να ταξιδεύουν και οι ταξιδιώτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ευρώπη και δη στην Ελλάδα. Είναι κάτι θεμιτό και σωστό, θα διευκολύνει τα ταξίδια και θα το στηρίξουμε», σημείωσε ο κ. Κικίλιας.