Μπορεί ο περισσότερος κόσμος να μην το γνωρίζει, όμως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανάμεσα στα αρκετά πλεονεκτήματα που έχουν (και μαζί κάμποσα μειονεκτήματα…) είναι και το ότι δεν έχουν μεγάλες απαιτήσεις σε έξοδα συντήρησης.
Η κατασκευή τους είναι πολύ πιο απλή, και χάρη στους ηλεκτροκινητήρες έχουν πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη τα οποία χρειάζονται σέρβις.
Όμως βρισκόμαστε στο μεταβατικό στάδιο της καθιέρωσης των ηλεκτρικών. Και δεν λείπουν και κάποια φαινόμενα αστοχιών από την πλευρά των συνεργείων. Όπως για παράδειγμα στην περίπτωση μιας Mercedes EQA στην οποία ο ιδιοκτήτης είδε ότι μετά από επίσκεψη σε συνεργείο του είχαν χρεώσει μεταξύ άλλων και αλλαγή λαδιών!
Ο ιδιοκτήτης της EQA λοιπόν, στην Μελβούρνη, είδε έκπληκτος ότι τον είχαν χρεώσει περίπου 450 ευρώ για αλλαγή λαδιών και φίλτρου, ανάμεσα στις υπόλοιπες εργασίες ρουτίνας. Το θέμα πήρε διαστάσεις καθώς ο οδηγός της Mercedes δημοσίευσε το πάθημά του ΣΤΑ social media. Μάλιστα θεώρησε ότι το συνεργείο τον εξαπάτησε και έκανε και ειρωνικά σχόλια.
Πάντως από την πλευρά του συνεργείου υποστήριξαν ότι πρόκειται για ένα απλό λάθος κάποιου εργαζόμενου που μπέρδεψε τους κωδικούς στο σύστημα. Και μάλιστα προσφέρθηκε να επιστρέψει τα χρήματα στον ιδιοκτήτη μαζί με την σωστή αυτή τη φορά απόδειξη.
Προσοχή λοιπόν στις χρεώσεις…