Οι μεγάλες επιχειρήσεις και οι αλυσίδες επιχειρήσεων ενημερώνουν το καταναλωτικό κοινό μέσω της ηλεκτρονικής τους σελίδας, ποια καταστήματα θα λειτουργήσουν, τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές για να τους αποσταλεί το απαραίτητο μήνυμα για τη μετακίνησης τους και με ποιο τρόπο θα λειτουργήσουν τα καταστήματα τους, στις περιοχές που επιτρέπεται.
Τα καταστήματα θα είναι ανοικτά και θα εξυπηρετούν και με click away και click inside, αλλά σε κάποιες από τις επιχειρήσεις, όπως θα διαπιστώσουν οι καταναλωτές στην προσπάθειας τους να κλείσουν ραντεβού, προβλέπεται περιορισμός παραμονής, 30 λεπτών, στο κατάστημα της επιλογής τους.
Από την άλλη θολό είναι το τοπίο για τις προθέσεις των ομίλων καταστημάτων Inditex (Zara, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius κ.ά.). Kάποια καταστήματα δεν θα λειτουργήσου, και κάποια θα ανεβάσουν ρολά, αφού η προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν την προηγούμενη φορά τη μέθοδο click inside στέφθηκε με απόλυτη αποτυχία.
Από την άλλη, υπάρχουν και αλυσίδες με μεγάλα καταστήματα που είναι αποφασισμένες να ανοίξουν.
Μεταξύ αυτών τα Public – Media Markt, η Κωτσόβολος και η Πλαίσιο.
Υπενθυμίζεται ότι αλυσίδες όπως η Leroy Merlin και η Praktiker έχουν ήδη ανοιχτά τα περισσότερα καταστήματά τους για τους καταναλωτές -χωρίς ραντεβού- για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων (θέρμανση, λαμπτήρες, πυρόσβεση, υλικά καθαρισμού, αφύγρανση, ιονισμό κ.ο.κ.). Για τις υπόλοιπες κατηγορίες θα προσθέσουν το click inside.
Η διοίκηση του ομίλου Fourlis αποφάσισε την Παρασκευή, να μην ανοίξουν τα μεγάλα καταστήματα ΙΚΕΑ, αλλά να αρκεστούν μόνο στο click away.
Από την άλλη η Jumbo, αποφάσισε να ανοίξουν με ραντεβού μόνο τα καταστήματα σε Ρόδο, Αλεξανδρούπολη, Βόλο, Καβάλα, Καλαμάτα, Καρδίτσα, Κέρκυρα, Σέρρες και στη Λάρισα, στην περιοχή Γιαννούλη. Όλα τα υπόλοιπα θα παραμείνουν κλειστά.