Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε καν 100, αλλά 302 (καλά διαβάσατε) ήταν οι μελέτες που εκκρεμούσαν για τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη και όπως αποκαλύπτεται με τον σχεδιασμό που είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ήταν έτοιμος ούτε το 2025!
Όπως είπε στη Βουλή ο Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση για τις αρχαιότητες, τονίζοντας ότι “τα χρήματα που ζητά τώρα ο ανάδοχος αφορούν στις καθυστερήσεις επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ”.
ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, επισήμανε μάλιστα ότι όταν ανέλαβε υπουργός και θέλησε να επισκεφθεί το Σταθμό Βενιζέλου διαπίστωσε ότι δεν μπορούσε να κατέβει κάτω, καθώς δεν είχε γίνει επί πέντε χρόνια καμία, μα απολύτως καμία, εργασία!
“Πλέον οι εργασίες προχωρούν εντατικά με τη λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων και παρά τους όποιους περιορισμούς λόγω κορονοϊού”, σημείωσε ο Κώστας Καραμανλής, εξηγώντας ότι όπως έχει σχεδιαστεί το Μετρό Θεσσαλονίκης, “είναι αδύνατο να λειτουργήσει χωρίς το Σταθμό Βενιζέλου”, ενώ υπενθύμισε ότι “η λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης αρχαιοτήτων έχει εφαρμοστεί σε πολλούς άλλους σταθμούς του Μετρό, συμπεριλαμβανομένου του Σταθμού Αγία Σοφία, μόλις 400 μέτρα από το Σταθμό Βενιζέλου”.
Όπως είπε η απόσπαση και η επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων είναι η πιο γρήγορη και η πιο φθηνή λύση, η οποία διασφαλίζει και την προστασία των αρχαιοτήτων και τη λειτουργία του Μετρό.
Επίσης ανέφερε ότι το κόστος των αρχαιολογικών ανασκαφών σε όλο το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει αγγίξει τα 135 εκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας ακόμα και το κόστος κατασκευής του Μουσείου της Ακρόπολης(!), το οποίο υλοποιήθηκε με μικρότερο συνολικό κόστος…