Ως όχι την καλύτερη δυνατή περιέγραψε ο επικεφαλής της Ryanair Μάικλ Ο’ Λίρι τη συμφωνία για την ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Δικαιολόγησε την άποψή του λέγοντας ότι αν η κυβέρνηση ήθελε να πουλήσει τα αεροδρόμια σε εκείνον που έδινε το υψηλότερο τίμημα, καλώς έπραξε, θα έπρεπε, όμως, να συνοδεύεται η συμφωνία και από δέσμευση του πλειοδότη (της Fraport στην προκειμένη) για αύξηση της επιβατικής κίνησης στα αεροδρόμια.
Το γεγονός, όπως υποστήριξε ο Ο’ Λίρι, ότι δεν δεσμεύεται ο ανάδοχος με κάποιο αναπτυξιακό επιχειρησιακό σχέδιο προκαλεί τον κίνδυνο να αυξηθούν σημαντικά οι τιμές στα τέλη χρήσης των περιφερειακών αεροδρομίων, το οποίο, όπως σημείωσε, θα περιορίσει τις αφίξεις των αεροπορικών εταιρειών. Κατά την ανακοίνωση της προσθήκης νέων πτήσεων και ενός νέου αεροσκάφους στη βάση της εταιρείας στην Αθήνα, ο Ο’ Λίρι σημείωσε ότι το success story της χώρας είναι ο τουρισμός και θα έπρεπε η κυβέρνηση να επενδύσει σε αυτό. Αποκάλυψε, μάλιστα, ότι κατέθεσε στην κυβέρνηση τον περασμένο Δεκέμβριο ακόμη ένα αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας, το οποίο θα οδηγούσε σε αύξηση της κίνησης της Ryanair έως και κατά 50% σε περίπτωση που μειώνονταν τα τέλη χρήσης του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος». Μέχρι χθες, δεν είχε λάβει καμία απάντηση. Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία θα ξεκινήσει έξι νέα δρομολόγια προς Βουκουρέστι, Δουβλίνο, Μάλτα, Μπολόνια, Μύκονο και Σόφια, ενώ θα ενισχύσει τις πτήσεις της προς Ρόδο και Ρώμη, στοχεύοντας στη μεταφορά 3,4 εκατ. επιβατών πελατών που θα στηρίξουν, όπως δήλωσε, 2.500 παράπλευρες θέσεις εργασίας.