Search
Close this search box.
Search

Απειλή για βόμβα στο κτήριο της ΠΟΣΠΕΡΤ

Πριν 10 έτη

Κλειστά είναι και τα δύο ρεύματα της Λεωφόρου Μεσογείων, στο ύψος της ΕΡΤ, έπειτα από απειλητικά τηλεφωνήματα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στα γραφεία της ΠΟΣΠΕΡΤ, που βρίσκεται απέναντι.

Συγκεκριμένα, άγνωστος τηλεφώνησε στις 16.40 στην Εφημερίδα των Συντακτών και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στα γραφεία της ΠΟΣΠΕΡΤ, απέναντι από το Ραδιομέγαρο και θα εκραγεί στις 17.20.

«Προσοχή, δεν είναι φάρσα» είπε ο άγνωστος στα τηλεφωνήματά του.

Αμέσως ενημερώθηκε η αστυνομία η οποία έχει αποκλείσει την περιοχή.

 

 

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.