Search
Close this search box.
Search

ΔΕΗ: Παράταση μιας εβδομάδας στο προγραμμα “δεύτερης ευκαιρίας”

Πριν 9 έτη

Παράταση μιας εβδομάδας για την προθεσμία ένταξης στο Πρόγραμμα «Δεύτερη Ευκαιρία» ανακοίνωσε η ΔΕΗ.

Ειδικότερα, η ΔΕΗ παρατείνει εκ νέου την προθεσμία ένταξης στο Πρόγραμμα «Δεύτερη Ευκαιρία» έως την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017. Αναλυτικότερα, όσοι πελάτες είχαν ρυθμίσει την οφειλή τους εντασσόμενοι στο Πρόγραμμα των 36 δόσεων, αλλά στην πορεία δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν και η ρύθμιση διακόπηκε, θα έχουν ευκαιρία επανένταξης στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντας και το τρέχον ποσό της οφειλής τους, με σχετική αίτηση μέχρι και τις 10.03.2017.

 

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.