Η Ferrari F12 tdf θα κατασκευαστεί συνολικά 799 φορές, ενώ η τιμή της παραμένει προς το παρόν άγνωστη.
Tα αρχικά tdf σημαίνουν “Tour de France” και δεν πρόκειται για τον πιο διάσημο ποδηλατικό αγώνα του κόσμου αλλά για τον αγώνα αντοχής αυτοκινήτων. Ο οποίος ήταν γνωστός στις δεκαετίες του ’60 και του ’70 και επιπλέον τον έχει κερδίσει 4 φορές στη σειρά η 250 GT.
Από μια άποψη λοιπόν η F12 tdf είναι φόρος τιμής και στη διάσημη πρόγονό της και στον αγώνα, αν και το ενδιαφέρον στην περίπτωσή της είναι η αύξηση της απόδοσης του κλασικού V12 των 6.242 κυβικών της μάρκας στα 780 άλογα. Για το σκοπό αυτό, όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, οι μηχανικοί της Ferrari κατέφυγαν και σε λύσεις που εφαρμόζουν στα μονοθέσια της Φόρμουλα 1.
Εκτός από τον κινητήρα αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση, κυρίως στον πίσω άξονα, αλλά και στην αεροδυναμική, με αποτέλεσμα στα 200 χλμ./ ώρα το κάθετο φορτίο να είναι διπλάσιο σε σχέση με τη στάνταρ εκδοχή της F12 Berlinetta. Η οποία παρέχει και το εσωτερικό, μόνο που εδώ το ανθρακόνημα είναι πολύ, με αποτέλεσμα το βάρος να έχει περιοριστεί κατά 110 κιλά, το σύνολο 1.415.
Η μείωση αυτή βοηθά, σε συνδυασμό και με την αύξηση της απόδοσης, στην επίτευξη ακόμα καλύτερων επιδόσεων. Έτσι το 0-100 έρχεται σε μόλις 2,9 δεύτερα και η τελική είναι 340, ενώ εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα της επιβράδυνσης: 100-0 σε 30,1(!) μέτρα και 200-0 σε 121 μέτρα.