Search
Close this search box.
Search

Παπαζάχος: Δε μπορούμε να είμαστε καθησυχαστικοί σε καμία περίπτωση

Πριν 10 έτη

«Συνέχεια κάθε λεπτό, κάθε 30 δευτερόλεπτα βλέπουμε μια σεισμική δόνηση στα Ιωάννινα, βέβαια πολλές είναι μικρές, αλλά το φαινόμενο είναι ακόμη σε πλήρη εξέλιξη…

Δεν μπορούμε ακόμη να πούμε ότι ο σεισμός είναι σε ύφεση. Υπάρχει μετασεισμική ακολουθία, αλλά είναι ακόμη νωρίς να καταλήξουμε σε συμπεράσματα, για αυτό και παρακολουθούμε το φαινόμενο», δήλωσε από την πλευρά του στον σταθμό μας ο ερευνητής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Χρήστος Ευαγγελίδης.

«Σε καμία περίπτωση δε μπορούμε να είμαστε καθησυχαστικοί, ότι πρόκειται για τον κύριο σεισμό», δήλωσε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο καθηγητής και διευθυντής του Τομέα Γεωφυσικής του ΑΠΘ, Κωνσταντίνος Παπαζάχος.

«Αυτή τη στιγμή η σεισμική ακολουθία είναι σε πλήρη εξέλιξη με πολλούς και ισχυρούς σεισμούς. Λόγω του ιστορικού που έχει η περιοχή και του χώρου που έχει διεγερθεί, αλλά και του μεγέθους και του αριθμού των ισχυρών σεισμικών δονήσεων που καταγράφονται, δε μπορούμε να είμαστε καθησυχαστικοί και οι αρμόδιες αρχές και η τοπική κοινωνία οφείλουν να κινηθούν με βάση το χειρότερο σενάριο, ότι δεν ήταν ο κύριος σεισμός», είπε.

Λόγω της μετασεισμικής δραστηριότητας, σύμφωνα με την Πολιτική Προστασία Ηπείρου, έχουν αυξηθεί τα προβλήματα λόγω πτώσης βράχων στο ορεινό επαρχιακό οδικό δίκτυο και μηχανήματα δουλεύουν πυρετωδώς για να ανοίξουν οι δρόμοι.

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.