Search
Close this search box.
Search

Ποιος είπε ότι η “ΝΔ πρέπει να κάνει άνοιγμα προς το κέντρο, όχι προς τα δεξιά”

Πριν 10 έτη

H ΝΔ πρέπει να κάνει πολιτικό «άνοιγμα» προς το κέντρο ανέφερε ο βουλευτής και υποψήφιος για την προεδρία της ΝΔ, Κ. Μητσοτάκης, ο οποίος παράλληλα εκτίμησε ότι η κυβέρνηση Τσίπρα πολύ σύντομα θα καταρρεύσει.
«Η ΝΔ πρέπει να κάνει «άνοιγμα» προς το κέντρο διότι προς τα δεξιά δεν έχει κανένα περιθώριο» τόνισε μιλώντας στο Βήμα Fm ο κ. Μητσοτάκης, επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχουν ανυπέρβλητες πολιτικές διαφορές ανάμεσα στα στελέχη της ΝΔ.
«Έχουμε απέναντί μας την Αριστερά του εξισωτισμού» υποστήριξε ο κ.Μητσοτάκης, ο οποίος έβαλε κατά του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, χαρακτηρίζοντας τον ως «το τελευταίο κεφάλαιο του μεταπολιτευτικού λαϊκισμού. Ο Τσίπρας σύντομα θα καταρρεύσει. Το θέμα είναι να μην καταρρεύσει η χώρα μαζί» είπε ο κ.Μητσοτάκης, ο οποίος με αφορμή την επίθεση του βουλευτή της ΝΔ Β. Οικονόμου στα Εξάρχεια, επιτέθηκε στο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορώντας τον ότι «εδώ και πολλά χρόνια κάλυπτε αυτές τις συμπεριφορές και ότι ακόμα δεν έχει πάρει διαζύγιο από τέτοιου είδους πρακτικές».

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.