Η Όλγα Γεροβασίλη βρέθηκε μαζί με την παρέα της στη μουσική σκηνή «Γραμμές» στο Γκάζι, και… πάνω στο κέφι ανέβηκε στην πίστα να χορέψει όχι ένα , ούτε δύο αλλά… τρία ζεϊμπέκικα!
Δείτε την κυβερνητική εκπρόσωπο να χορεύει το «Γεννήθηκες για την καταστροφή»
Ο θερμός εναγκαλισμός με τον τραγουδιστή Γιώργο Μαργαρίτη

