Οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, αλλά όπως είναι η αυτοκινητοβιομηχανία, στο σύνολό της αυτή τη στιγμή, βρίσκεται μόλις στα μισά του δρόμου για την κατασκευή πλήρως αυτόνομων οχημάτων.
Οι εμπνευστές του ξενοδοχείου με ρόδες ήδη επεξεργάζονται τα αμέτρητα, φαινομενικά ατελείωτα οφέλη των αυτόνομων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου αυτού της αντικατάστασης άλλων μέσων μεταφοράς που έχουμε σήμερα. Το συμπέρασμά τους είναι ότι διαθέτουν ένα πρόσθετο μπόνους ευκολίας, άνεσης, και πολυτέλειας.
Η εντυπωσιακή σχεδίαση του «Swift Pod»
Ο σχεδιαστής Peter Stulz και η Xoio δουλεύουν πάνω σε ένα φουτουριστικό project που μέχρι σήμερα βλέπουμε μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Πρόκειται για το όχημα «Swift Pod» που προς το παρόν ανήκει στην κατηγορία των αποκαλούμενων concept cars.
To όχημα είναι τριγωνικό (όχι τυχαία), διαθέτει δύο συμβατικές θέσεις επιβατών και δύο κρεβάτια ώστε οι επιβάτες να μπορούν, αν θέλουν, να κάνουν ταξίδια και κοιμούνται στη διαδρομή. Στο πλευρικό προφίλ βλέπει κανείς δύο γιγάντιους τροχούς, οι οποίοι μπορεί να κάνουν το πρωτότυπο όχημα να μοιάζει με μια μεγάλη μοτοσικλέτα.
Ο Stulz πιστεύει ότι το σχήμα του οχήματος είναι ιδανικό για τη μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου.
Ένα δωμάτιο ξενοδοχείου με όλες τις ανέσεις
Θα είναι ένα πλήρως αυτόνομο όχημα και έχει σχεδιαστεί να εξυπηρετεί ανάγκες που θα κάλυπτε ένα πολυτελές δωμάτιο ξενοδοχείου. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, το αυτόνομο πρωτότυπο όχημα μπορεί να ψυχαγωγεί τους επιβάτες με ένα υπερσύγχρονο σύστημα πολυμέσων, θα δίνει τη δυνατότητα να καταναλώνουν σνακ και ποτά και θα έχει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τα κρεβάτια ή τα καθίσματα.
«Επιλέξαμε να παραμείνουμε στο εμβληματικό τριγωνικό σχήμα για να τονίσουμε πόσο λίγα θα ήταν απαραίτητα για να επιτευχθεί ένα βιώσιμο μέσο μεταφοράς για μεγάλες αποστάσεις» λέει η ομάδα σχεδιασμού.
«Ψάχναμε για βιώσιμους τρόπους μετακίνησης. Δεδομένου ότι τα νυχτερινά τρένα δεν αποτελούν οικονομική μετακίνηση, συλλάβαμε μια ιδέα για να καλύψουμε αυτό το κενό στον τομέα των ατομικών και αυτόνομων μεταφορών», λέει ο Peter Stulz.