Το βιντεοκλίπ του τραγουδιού «Despacito», που αναδείχθηκε σε φαινόμενο του Διαδικτύου τους τελευταίους μήνες, βρίσκεται στην πρώτη θέση των βιντεοκλίπ με τις περισσότερες θεάσεις στην πλατφόρμα Youtube.
Με 2,995 δισεκατομμύρια προβολές, το «Despacito» από το Πουέρτο Ρίκο, εκθρόνισε το «See You Again» του ράπερ Γουίζ Χαλίφα, το τραγούδι της ταινίας «Fast and Furious 7», που γύρω στις 9.30 το βράδυ της Παρασκευής είχε φτάσει τα 2,994 δισεκ. θεάσεις.
Το «Gangnam Style» του Νοτιοκορεάτη καλλιτέχνη Psy, έχει μείνει πλέον στην τρίτη θέση έχοντας «μόνο» 2,919 δισεκατομμύρια προβολές. Η ταχύτητα -μόλις 7 μήνες- με την οποία κατέκτησε την πρώτη θέση το «Despacito» του Πορτορικάνου Λουίς Φόνσι δεν έχει προηγούμενο.
«Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξή σας από την πρώτη ημέρα» έγραψε στον λογαριασμό του στο Instagram ο ράπερ Ντάντι Γιανκί, που μετείχε στο βιντεοκλίπ.
Το ρεμίξ του τραγουδιού με τη φωνή του Καναδού τραγουδιστή της ποπ Τζάστιν Μπίμπερ βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων δίσκων εδώ και δώδεκα εβδομάδες στις ΗΠΑ. Είναι το πρώτο ισπανόφωνο τραγούδι που καταφέρνει κάτι τέτοιο από το 1996 και το «Macarena».
Το βιντεοκλίπ γυρίστηκε στη λαϊκή συνοικία Λα Πέρλα η οποία έγινε ξαφνικά δημοφιλής τουριστικός προορισμός, μετά την επιτυχία του «Despacito».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Universal Music Group, Sir Lucian Grainge, δήλωσε στο BBC ότι «η επιτυχία του “Despacito” αποδεικνύει το πώς οι υπηρεσίες streaming έχουν εκδημοκρατίσει την μουσική αγορά, αφού επέτρεψαν σε ένα τραγούδι με διαφορετικό ρυθμό, από διαφορετική κουλτούρα και σε διαφορετική γλώσσα, να έχει τόσο μεγάλη απήχηση».