Βίντεο – ντοκουμέντο που δείχνει ότι ο Τζώρτζης Μονογυιός δεν είχε αναπτύξει ιλιγγιώδη ταχύτητα λίγο πριν το μοιραίο, φέρνει στο φως το ereportaz.gr.
Το υλικό προέρχεται από κάμερα καταστήματος επί της Λεωφόρο Καραμανλή και δείχνει το πολυτελές αυτοκίνητο να κινείται στη δεξιά πλευρά του δρόμου ελαφρώς πιο γρήγορα από τα υπόλοιπα όχι όμως ανεξέλεγκτα.
Το κατάστημα βρίσκεται σε απόσταση 500 έως 700 μέτρων από τον τόπο του δυστυχήματος. Άρα ο οδηγός έχασε τον έλεγχο για άλλο λόγο τον οποίο διερευνά η τροχαία. Δυο τα βασικά σενάρια, είτε συνάντησε αιφνιδίως μπροστά του εμπόδιο το οποίο θέλησε να αποφύγει χωρίς να πατήσει φρένο, είτε έχασε γενικώς τον έλεγχο ένεκα κάποιας αδυναμίας.
Σε λιγότερο από2 χιλιόμετρα από την αντιπροσωπεία που παρέλαβε την κόκκινη Ferrari με τις γερμανικές πινακίδες, σημειώθηκε το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα τον Τζώρτζη Μονογυιό.
Στην κατάθεση που έδωσε στην Τροχαία Ελληνικού ένας από τους δυο φίλους του που ακολουθούσαν το super car και αποκαλύπτει το protothema.gr, προκύπτουν συγκλονιστικές λεπτομέρειες για όλη τη δραματική διαδρομή.
Ολη η κατάθεση έχει ως εξής:
«Είμαι φίλος του (σ.σ αναφέρει το όνομα του στενού φίλου του Μονογυιού) και μεταβήκαμε μαζί με τον Μονογυιού Γεώργιο, περί τις 20:15 μαζί στην περιοχή κοντά στο Ασκληπιείο Βούλας για να παραλάβει ο Μονογυιός ένα αυτοκίνητο με γερμανικές πινακίδες. Και ξεκινήσαμε προς την οικία του στη Βουλιαγμένη για να σταθμεύσει εκεί. Στη λεωφόρο Ποσειδώνος κινούνταν μπροστά ο Μονογυιος, πίσω η Porsche και πιο πίσω εγώ.Ήταν αυτοκίνητο μάρκας Porsche Cayenne χρώματος λευκού ιδιοκτησίας του Μονογυιού Γεωργίου το οποίο είχε αι αυτό γερμανικές πινακίδες. Κινούμασταν με ταχύτητα περίπου 80 χιλιόμετρα καθώς είχε φυσιολογική κυκλοφορία και δεν ήταν κενός ο δρόμος. Ο Μονογυιός πήρε τη δεξια στροφή στο ύψος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και αστη συνέχεια την πήρε ο (σ.σ αναφέρεται στο όνομα του οδηγού της Porsche Cayenne). Και όταν πήρα και εγώ αυτή τη στροφή είδα τον Σπ… να σταθμεύει και το αυτοκίνητο του Μονογυιού στη νησιδα μετά τη λεωφόρο Βάρης να έχει πέσει σε εγώ πήγα προς το αυτοκίνητο. Πήγα να ανοίξω την πόρτα του Μονογυιού και αυτό δεν άνοιγε. Ο Σπ… έβγαλε την Αθηνά και μετά με βοήθησε και βγάλαμε τον Μονογυιο από τη θέση του οδηγού ενώ το όχημα ειχε αρχίσει να πιάνει φωτιά. Τον βγάλαμε έξω και εκείνος δεν αντιδρούσε καθόλου και ειχε εγκαύματα σε αρκετά σημεία του σώματος του. Αλλοι διερχόμενοι κάλεσαν το ΕΚΑΒ και το 100 και το όχημα κάηκε όλο».
Γιατί έπιασε τόσο εύκολα φωτιά; Το μεγάλο ερώτημα του πραγματογνώμονα
«Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία» ανέφερε ο Παναγιώτης Μαδιάς
Προβληματισμένος για το γεγονός ότι η Ferrari που οδηγούσε ο Τζώρτζης Μονογυιός άρπαξε φωτιά τόσο εύκολα στο τραγικό δυστύχημα στη Βούλα, εμφανίστηκε ο πολύπειρος ειδικός πραγματογνώμονας της τροχαίας Παναγιώτης Μαδιάς.
«Στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο. Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά», είπε στον ΣΚΑΪ.
Η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό.
«Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.