Επίθεση με μολότοφ στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ σημειώθηκε λίγο μετά τις 10 το βράδυ της Κυριακής.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, στις 22.10 ομάδα αγνώστων πέταξε μολότοφ στα γραφεία του κόμματος στην Χαριλάου Τρικούπη, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές στην πρόσοψη τoυ κτηρίου.
Η διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν συνήθως έξω στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ έχει εδώ και μήνες αποσυρθεί.