Το #«Ρωτα_τους_Δανειστες», έγινε trend σε λίγη ώρα, αφού τόσο το Twitter όσο και το Facebook πήραν φωτιά από τα σχόλια των χρηστών που χλεύαζαν την κυβέρνηση για την απόσυρση του παράλληλου προγράμματος.
- #Ρωτα_τους_Δανειστες 4ο μνημόνιο να βάλω?
- «Θα χιονίσει φέτος ή μπα» #Ρωτα_τους_Δανειστες
- Κουραμπιέδες ή Μελομακάρονα? #Ρωτα_τους_Δανειστες
- Πιστεύετε πως θα τα πάρετε πίσω;;; #Ρωτα_τους_Δανειστες

- Captain America ή Iron Man? #ρωτα_τους_δανειστες
- Nα γαβγίσω ή να δαγκώσω? #Ρωτα_τους_Δανειστες
- Should I stay or should i go? #ρωτα_τους_δανειστες
- Να κάνω πάλι εκλογές? #Ρωτα_τους_Δανειστες

- to be or not to be #Ρώτα_τους_Δανειστές
- Αμα ερθω να πω τα καλαντα στη μερκελ ποσα λεφτα και ποσα γλυκα πρεπει να της φερω; #Ρωτα_τους_Δανειστες
- Υπαρχει αη βασιλης; #Ρώτα_τους_Δανειστές
- Να κοιμηθώ ή θα στείλει? #Ρώτα_τους_Δανειστές
- Τι ώρα ξεκινάει η επανάσταση; #Ρώτα_τους_Δανειστές
- Η Μιχαλού είστε; #Ρώτα_τους_Δανειστές
- Μάνα βγαίνω έξω. Θ’αργήσω -Τους δανειστές τους ρώτησες αγόρι μου? #Ρώτα_τους_Δανειστές
