Search
Close this search box.
Search

Μαξίμου: ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Ποτάμι έχουν γίνει η τρόικα εσωτερικού

Πριν 11 έτη

Η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι, αποχώρησαν σήμερα από τη συζήτηση του νομοσχεδίου για το παράλληλο πρόγραμμα.

Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι χωρίς προσχήματα διεκδικούν τον ρόλο της «τρόικας εσωτερικού» και πως αρνούνται να συζητήσουν οτιδήποτε άλλο πέρα από μνημόνια και μέτρα λιτότητας.

Δημοφιλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Search
Close this search box.